maandag 9 april 2018

Paper Blossom say Spring

Hallo Allemaal,

Op de facebookpagina Noor Design! Challenge groep is er deze maand een nieuwe Challenge van start gegaan.Met deze leuke 6002/0856 Scrap File Folder kun je bv. een boekje of enkele kaartjes in kwijt. Voor mij een uitdaging om hiermee aan de slag te gaan. Met enkele kaartjes erin.


 Ik heb voor de file folder en de kaartjes de ondergronden bewerkt met Oxide inkt en hier overheen waterdruppels gespat.

 6410/0311 Cherry Blossom Tree

De 6410/0311 Cherry Blossom Tree stempelsset gebruikt en met versamark en embossingpoeder bewerkt. De stempel heb ik laten overlopen naar de zijkanten van de kaft. ik stempel de teksten erbij.


  De kleine bloemetjes uit de 6002/0774 Little Happiness Flowers heb ik gebruikt op de bloesemboom en bloementoefjes.


 Voor de achterkant heb ik de bloessemtak gebruikt. De losse bloemetjes gestempeld en uitgeknipt.


 De kaartjes maak ik hetzelfde als de File Folder voor een mooi geheel. Zo krijg je een leuke set. Ik heb hierbij de kleuren zoveel mogelijk laten terugkomen.


Natuurlijk past er bij deze voorjaarskaarten ook de superleuke 6002/1040 Mon Ami Barbara. De oogjes heb ik gebruikt van Mon Ami Charles. Ik heb de neus en mond met een zwarte pen erop getekend.

6002/1040 Mon Ami Barbara

De randen langs de kaarten heb ik met pen gedoodled. Dit was mijn creatie die ik met jullie wilde delen.

Tot de volgende keer.

Liefs Monique

3 opmerkingen: