vrijdag 2 februari 2018

You've got mail

Hallo allemaal, 

Afgelopen week heb ik dit verjaardagskaartje gemaakt voor mijn jongste dochter. Dit idee kwam ik tegen op Pinterest en ik dacht, dat is leuk! Een brievenbuskaart.

Het designpapier dat ik gebruikt heb is van Joy, "soft winter".


6002-0826 Scr@p stencil - Liefde         6002-0825 Scr@p stencil - Pijlen 

Het papier heb ik bewerkt met de mask stencils van Scr@p!

 De titel van de kaart heb ik gemaakt met de superleuke letterstansjes.

6004-0017 Stansen en Stempels Typewriter keys.

Verder heb ik het kaartje aangekleed met heel veel Noor! stansjes.

 De datum is gemaakt met de stencilkit months en een alfabet stansje voor de xoxo en de cijfers.

                                   
6002-0850 Poly-besa Lettering        6002-0461 Noor! Design Sending Messages Through the Year 

Het envelopje heb ik geschreven met de letter mal. 
 In de brievenbus heb ik allemaal minikaartjes gemaakt, het grootste is ongeveer 5x5 cm en daar heb ik een envelopje omheen gemaakt met he We're memorykeepers envelopboard.  Bij de kaartjes heb ik het supergave hart van SCr@p! gebruikt.

6002-0991 Stans SCR@P Hart 

De HB heb ik gemaakt met de alfabet stencils, gestempeld met rode inkt en bewerkt met versamark en de heattool al is dat niet goed te zien op de foto, dat heb ik ook gedaan met het hart op de voorkant van dit kaartje. 

6002-0842 Scr@p stencil - Alfabet

Dankjewel voor je bezoekje.

Groetjes,
Marjolijn

1 opmerking: