maandag 5 februari 2018

Valentijn

Het is weer bijna Februari, carnaval is in aantocht en ook Mr. Valentijn mag weer bezoekjes af gaan leggen. Het begint steeds meer een gewoonte te worden om je geliefden te verrassen met een aardigheidje of een lief kaartje. Ik maakte deze kaart.

De buitenkant van de kaart heb ik aangekleed met heel veel Noortjes! Zien jullie ook de ontzettend lieve bloem? Dat is de nieuwste 6002/0972 Noor!Design Floral Flourishes Chrysant. Ik ben er helemaal verliefd op.  Het muurtje is met een mask en distress inkt gemaakt.  Ik gebruikte hier een mask uit de ATC serie maar deze is er ook erg geschikt voor natuurlijk. 

6002-0834 Mixed Up Mask stencil - Stenen muur


In het bloembakje heb ik met flower soft wat bloemetjes gemaakt. De kleine accessoires zijn gemaakt met al oudere stansjes van Joy! uit mijn collectie.


De kaart, die maakte ik met de nieuwe Dutch Doobadoo mal heart pop-up. Is hij niet leuk? Ik zie zoveel mogelijkheden!


Omdat ik beide meiden uit wil nodigen voor een gezellige High tea heb ik de binnenkant aangekleed met de leuke stansen set uit de "afternoon tea" cardkit. 


6002-0850 Poly-besa Lettering  6002-0849 SCR@P Poly-besa Lettering Op de diverse tickets schreef ik met deze superleuke lettering stencils High Tea.


 Op het hart heb ik een stempel uit de clear stamps "sending love" 6410/0040 gebruikt.

Februari stanste ik uit de 6002-0461 Noor! Design Sending Messages Through the Year uit de Scr@p! serie.


Leuk dat je langs kwam,

Marjolijn

0 reacties:

Een reactie posten