zaterdag 17 februari 2018

Facebook Live - Sea Card

Hallo allemaal,

Gezellig dat jullie gister avond weer allemaal meegekeken en gedaan hebben met de live workshop.
Dit keer heb ik een kaartje gemaakt in het zee thema.

De basis van deze kaart heeft een leuk 3D effect. Je kunt het kaartje natuurlijk aankleden in elk gewenst thema. Mocht je de live uitzending gemist hebben, dan kun je hem terugkijken door op onderstaand plaatje te klikken. 


Het boodschappenlijstje om de basis van deze kaart te maken is als volgt;

Cardstock kleur 1; 
* 14 x 28 cm
* 12.5 x 12.5 cm (bij een blauwe mal van 11 x 11 cm)
Noor! Design designpapier 1;
* 13.5 x 13.5 cm
Noor! Design designpapier 2;
* 13.5 x 13.5 cm
Mica (zonder kan ook) 12 x 6 cm
Noor! Design cirkel mal van 11 cm ( een andere mal kan ook maar dan kloppen de formaten niet allemaal)
2 x Noor! Design randmal. 
Noor! Design stansjes voor de aankleding.
Basisgereedschap, potlood, mesje, snij/vouwapparaat, 3d kit.

Hieronder zal ik nog even de producten uitlichten die ik gebruikt heb.

6002/0655

6002/0653

6002/0662

6002/0929

6011/0514

Natuurlijk zie ik graag jullie uitwerkingen van dit kaartje weer verschijnen. Je kunt deze plaatsen op de Noor! Design facebookgroep. Enige vereiste is dat er Noor! Design producten op gebruikt zijn.

Creatieve groetjes,

1 opmerking:

  1. Dank je wel voor het lijstje, was het al aan het zoeken geweest op facebook maar kon het niet (meer) vinden. Ga kijken of ik ook zo'n mooie kaart kan maken! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen