donderdag 15 februari 2018

Dotterbloem

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een creatie zien met de prachtige bloemen stempel "Dotterbloem" van Noor! Design.


Als basis heb ik een shape art mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Ik ben begonnen met roze karton, hierop wit karton. Ik heb de mooie dotterbloem gestempeld op aquarel papier. Deze heb ik nog een keer gestempeld op masking papier, deze uitgeknipt en op het aquarel papier geplakt.

Noor! Design - Clearstamp - Dotterbloem 
art. nr. 6410/0455

Hierna heb ik een achtergrond gemaakt met diverse kleuren distress oxides inkten van Tim Holtz.
(twisted citron/peacock feathers/worn lipstick/black soot). Hierna heb ik verschillende masking stencils gebruikt om wat leuke accenten aan te brengen. Enkele zijn van Dutch Doobadoo, maar ik heb ook de mask stencil Hongraat van Noor! Design erbij gebruikt, 

6002/0835 Mixed Up Mask stencil - Honingraat
art. nr. 6002/0835

De zwarte spetters heb ik gemaakt met de clearstempels Grunge van Noor! Design, art. nr. 6410/0093. Nadat mijn achtergrond klaar was, heb ik de dotterbloem ingekleurd met de water colour markers van Winsor&Newton. Ik heb er nog een tekst op gestempeld met distress oxide inkt en nog een paar druppeltjes aangebracht met glossy accents.

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren. Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

3 opmerkingen:

  1. Oooo, wat een schitterende stempel. Prachtige creatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    หนังดราม่า

    BeantwoordenVerwijderen