zondag 8 oktober 2017

Nieuw DT lid

Hallo Allemaal

Ik ben Miranda Kosmeier, getrouwd en moeder van twee stoere jongens. Tieshan (10) en Swen (8). Ik woon in Ten Post een klein gezellig dorpje net even achter Groningen. 32 jaar jong en nu bijna 3 jaar bezig met het maken van kaarten. 



Eigenlijk is het allemaal begonnen bij mijn buurvrouw. Bij haar heb ik het kleuren van stempels ontdekt en het kaarten maken. Als snel was mijn eerste doos met kleurpotloden gekocht en ontdekte ik het wereldje van het kaarten maken. Wat is er veel leuks te vinden! Eigenlijk vind ik te veel leuk, maar dat herkennen jullie vast wel.
Het inkleuren van stempels blijf ik heel leuk vinden. Inmiddels heb ik de alcohol markers ook ontdekt. Zo gaaf om te zien hoe een zwart-wit afdrukje helemaal tot leven komt. 
En nog leuker om er met mallen en bijpassend design papier een geheel ervan te maken.

Onwijs leuk dat Jolanda mij heeft gevraagd om bij het Noor!Design team te komen. Ik heb er heel veel zin in! En ik hoop jullie te kunnen inspireren met mijn creaties. 

Afgelopen week ben ik aan de slag gegaan met een Halloween kaartje.
Deze Zombie is van Mo Manning en ingekleurd met alcohol markers


Als basis heb ik gekozen voor een Dutch doobadoo shape art mal en deze uitgesneden uit zwart cardstock. Hierop het design papier uit het blokje Botanical  (6011/0313). De kleuren oranje en groen komen weer terug in het gekleurde afdrukje.
Achter de verschillende lagen heb ik wat zwarte tule verstopt. Ook de Vieuw Master 6002/0451 mal zie je achter deze lagen. 


Voor Halloween aankleding op je kaart kun je natuurlijk veel mallen gebruiken. Door de lieve vogelverschrikker (6002/0798)  uit te snijden uit zwart cardstock, lijkt hij ineens een stuk minder lief. En met de boom uit de One of a kind -Autumn- set krijg je al snel een griezelig geheel (6002/0636).


Verder zie je nog hier en daar wat kaasdoek achter de lagen en om het geheel af te maken mag een echte Halloween pompoen 6002/0969 natuurlijk niet ontbreken. 


Doen jullie ook mee met de Noor!design Challenge deze maand?


Leuk dat jullie kwamen kijken. Ik wens jullie een fijne zondag

Groetjes 
Miranda Kosmeier



6 opmerkingen:

  1. Meteen een leuk thema.....leuke kaart. Welkom.

    Hartelijke groeten,

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fantastisch dat jij nu een Noormeisje bent Miranda! Gefeliciteerd en veel plezier met je nieuwe uitdaging!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier bij de Noor meisjes.
    gr Gea van de andere kant van de straat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Miranda,
    Welkom bij de Noor meisjes gefeliciteerd.
    Mvg Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartelijk gefeliciteerd met je DT lidmaatschap en veel plezier. Prachtige kaart heb je gemaakt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super leuk voor je, gefeliciteerd! Je maakt altijd al prachtige creaties, nu dus nog meer genieten 😁

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen