zondag 3 september 2017

Hello

Hallo allemaal,

Tijdens de vakantie heb ik met een vriendin via facetime samen zitten scrappen. De een in Nederland, de ander in Duitsland. En dit is heel gezellig om op een regenachtige ochtend te doen als je elkaar al een tijdje niet gesproken hebt omdat de een wegens vakantie in het buitenland zit. Omdat we het handiger vonden om met hetzelfde project bezig te zijn, zijn we allebei dezelfde kaart gaan liften (liften is namaken).

 Voor mijn kaart heb ik de 2 papierlijnen van de Scr@p collectie van Noor gebruikt. Deze zijn namelijk erg mooi met elkaar te combineren (6011/0534) SCR@P Design Paper Wood & Notebook en 6011/0536 SCR@P Design Paper Love this Life Girls).
  

De randjes van de verschillende onderdelen van mijn kaart heb ik met distress inkt een bruin kleurtje gegeven zodat het mooier past bij de bruine achtergrond van de kaart. Door zo'n bruin randje vallen alle onderdelen op de kaart ook meer op en krijg je meer eenheid in je kaart vind ik.



Het labeltje met hello is een PL kaartje uit de papierlijn Girls dat ik op de juiste maat gesneden heb. Het woord happy komt ook uit een zo'n PL kaartje en heb ik uitgeknipt. De groffe randjes die je op deze kaart ziet, heb ik gemaakt door met de schaar langs het papier te raggen. Je hebt hier ook perfecte tools voor om dit te doen. Heb ik ook, maar eigenlijk gebruik ik hiervoor altijd mijn schaar.



Het grote voordeel van het werken met papier uit een collectie is dat je niet na hoeft te denken of de kleuren wel bij elkaar passen. Het past namelijk altijd. Omdat ik achter het bruin nog een randje roze miste, heb ik de kaart gemat op een roze vel. Omdat er op de achterkant van dit vel PL kaartjes staan, heb ik nu een leuk hart aan de binnenkant van mijn kaart staan en mocht ik dit niet willen, dan plak ik er gewoon een effen papiertje op.

Dit was mijn bijdrage voor vandaag. Fijne dag allemaal, 

groeten Hanny.

0 reacties:

Een reactie posten