zondag 17 september 2017

Efteling


Vandaag wil ik jullie graag deze lay out laten zien die ik maakte naar aanleiding van ons voorlopig laatste dagje Efteling!

 Voor de achtergrond gebruikte ik het prachtige papier van Scr@p.


De achtergrond bewerkt ik met structuurpasta en een Mask van Mixd Up!


De groene takjes zijn gemaakt met diverse Noor! stansjes.


En de prachtige vlinders van Joy! Crafty Cocktails. Ik heb ze gestempeld met stazon inkt en daarna bewerkt met distress inkt. Ze kregen een laagje sparkles met de pen van Spectrum noir. 


Daarna ingesmeerd met crea patch zodat ze een glans laagje krijgen en wat steviger worden. Toen heb ik ze met een opbolpen bewerkt en op geplakt. Ze vliegen bijna van de pagina af. 


Ook de veertjes van Crafty Cocktails heb ik verwerkt aan dit leuke labeltje. Ze zijn gestempeld met stazon op vellum en met een touwtje aan het label vastgemaakt.  


De datum heb ik gestempeld met het leuke ronde mini-alfabet.


De Journaling zit zoals gewoonlijk bij mij weer een beetje verstopt, in het envelopje deze keer. Al mag de rechtse best gezien worden. Die schreef ik met een letter mask.  Links mijn eigen bijna onleesbare handschrift, zelfs ik heb er soms moeite mee. Ook nog wat bonnetjes e.d. in het zakje gedaan. 


Dit zijn de producten van  Scr@p en Mixd Up die ik heb gebruikt.

Groetjes,
Marjolijn. 

1 opmerking: