dinsdag 15 augustus 2017

Kerst

Hallo allemaal,

Ik ben vandaag met het mooie nieuwe design papier "Believe in the Magic" van Noor! Design aan de slag gegaan. 


Hiervoor heb ik een nieuwe Dutch Card Art mal van Dutch Doobadoo gepakt. Ik heb deze mal uitgetekend op wit karton van Joy! Crafts en vervolgens uitgesneden. De totale kaart is 18 cm breed x 7,5 cm hoog, dus een mooi klein formaatje.

6011/0532 Paper bloc Believe in the Magic

Ik heb vervolgens het design papier uitgesneden en op de letters geplakt. Links heb ik de nieuwe dennentakjes van Noor! Design uit kraft karton gestanst en hierop de poinsettia geplakt. Op de letter E heb ik nog een paar kleine hulstblaadjes geplakt met een paar witte bolletjes. Deze blaadjes zitten ook op de stans van de dennentakjes. Op de letter R heb ik 2 sterren geplakt.

6004/0006 Crafty Cocktail Poinsettia

Op de letter S heb ik een zuurstok gedaan met hierop een klein rood strikje. Op de letter T heb ik het Gingerbread poppetje gebruikt. Dit is een vintage flourishes van Noor! Design. Bovenlangs nog een klein stukje kant met hierop plakparels. Het heeft niet veel nodig, ik vind het zo een mooi geheel geworden, ik hoop jullie ook.

6003/0076 Vintage Flourishes Gingerbread

Zo,  dit was het weer voor vandaag. Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.
Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

1 opmerking: