maandag 5 juni 2017

Make a Splash

Hallo allemaal,

Deze maand is er natuurlijk ook weer een sketch challenge En dat is onderstaande sketch, leuk is hij weer toch?

foto van Jolanda Bergmans.

Natuurlijk heb ik er ook een kaart van gemaakt en dat is de volgende;


Aan de vierkante basis van aqua groen met nog wat "ouder" designpapier heb ik de randen geplakt die ik gemaakt heb met de leuke  "sea shore" schelpenrand 6002/0662. Deze heb ik na het stansen en embossen in de mal laten zitten en heb op de geemboste delen wat aqua kleurige inkt gedaan. 

6002/0662 SeaShore Schelpenrand

Daarna heb ik er nog design papiertjes volgens de sketch op geplakt en  de laatste cirkel heb ik open gesneden met punten. Deze heb ik vervolgens open gekruld en er een plaatje achter geplakt. 


De tekst heb ik op een stukje kraft gestempeld met aqua kleurige inkt en heb het als een soort
banner uitgeknipt en wat bol opgeplakt. Dit kan je heel mooi stevig bol laten staan door er een strook hete lijm achter te doen. 

6002/0418 SeaShore  Anker / stuurwiel  /reddingsboei

Als dat nog warm is maak je de bolling erin en houd het even vast tot het is afgekoeld. Dan kan je hem op je kaart plakken.


Rechts heb ik volgens de sketch wat zeewier 6002/0654 geplakt en een anker 6002/0418 erin laten staan. Dit anker heb ik eerst gestanst en geembost en daarna heb ik er goed wat Versamark inkt opgedaan. Hier heb ik vervolgens wat metallic embossingpoeder op gestrooid en dit verhit.
Zo lijkt deze net of het van ijzer is.

En hier nog even de rand die aan beide kanten aan de kaart zit de 6002/0662 schelpenrand. Ik vond het een leuke sketch om voor jullie als voorbeeld te mogen maken. En wil je nu ook meedoen met de sketch challenge, Kijk dan even in de facebook groep : 



0 reacties:

Een reactie posten