vrijdag 10 februari 2017

Noor! Design & Project Life


Vandaag weer 2 Project Life pagina's die ik heb gemaakt met foto's van onze vakantie in Turkije. De eerste pagina is van onze 2 lieve jongens Randy en Duncan. Ze kunnen soms zo ruzie maken maar ook wel weer heel lief zijn voor elkaar zoals je op de foto kunt zien.


Ik vind het erg leuk dat je persoonlijke teksten bij de foto's kunt schrijven. De kaartjes uit de Project Life kits zijn daar ideaal voor. Ik heb naast de tekst stansen gebruikt van de No end Borders set 6002/0479.

6002/0479 Noor! No end Border    6002/0637 Snij-embosstencil Jeep & camera

En de gave camera uit de Out of Africa set 6002/0637. Deze heb ik met licht blauwe inkt bewerkt zodat deze er mooi bij past.


In Turkije hebben we een foto shoot late maken. Lars en ik hebben zo weinig foto's van ons samen dus dat leek ons wel eens leuk.  Dus natuurlijk ook een pagina van ons samen!


Bij deze pagina heb ik de Noor! Design Vintage Flourish 6003/0067 en 6003/0070 gebruikt .

6003/0067 Vintage Flourishes Polaroid camera met filmstrip hart    6003/0070 Vintage Flourishes Clips

Deze zijn van mooi formaat bij je Project life pagina's.


Dat was het weer voor vandaag. Ik hoop dat jullie de pagina's leuk vinden. Allemaal een fijne dag en tot volgende keer.

Groetjes, 


1 opmerking: