donderdag 2 februari 2017

Noor! Design Demo - Gerda's HobbyShop

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een creatie zien die ik a.s. zaterdag 4 februari bij me zal hebben op de creabeurs in Harderwijk die door Gerda's Hobbyshop wordt georganiseerd. Deze beurs begint om 10.00 uur tot 16.00 uur in Sociaal Centrum De Kiekmure, Tesselschadelaan 1 in Harderwijk.


Ik mag er een demo geven met de mooie materialen van Noor! Design.


 Ik heb voor deze kaart gebruik gemaakt van de mooie nieuwe stencils 6002/0698 en 6002/0699.


De vlinder komt uit het nieuwe One of a Kind set 6002/0700. Ook het leuke vogelhuisje zit hier bij.


De klimop tak blijft altijd leuk om te gebruiken en is stencil 6002/0456.


Kom dus gezellig kijken bij deze leuke beurs. De entree en het parkeren is gratis. 

6002/0698 Blauw Border met bloemen

Wie weet tot zaterdag.


2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart. Dacht dat Miranda zaterdag in Harderwijk zou zijn, maar vind het leuk om jou ook in het echt te ontmoeten dus tot a.s. zaterdag! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Ineke!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen