dinsdag 23 augustus 2016

Warm Winter Wishes


Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje voor jullie met een winters sfeertje. Want Noor! Design heeft zoveel leuke spulletjes in het thema Winter Wishes dat het een feestje is om aan de slag te gaan met je kerstkaarten. 


De basis heb ik gemaakt van blauw en wit cardstock met daarop designpapier uit het blok Shabby christmas (6011/0319).



Midden in de kaart heb ik het grote nieuwe ijskristal (6002/0536 )gebruikt.

6002/0536 Winter Wishes Doily

Ik heb hem gemat op blauw cardstock en achter de mal heb ik een plaatje geplakt.


 Achter de bloemen heb ik wat hulst (6003/0050) geplakt, deze heb ik uit zilverkleurig papier gestanst.


In het midden van de binnenkant van de kaart heb ik het restant wat uit het ijskristal valt als je hem hebt gestanst geplakt en daarop een tekst (6410/0124) gestempeld.


In de hoeken heb ik deze leuke hoekjes geplakt. (6002/0552).

6002/0552 Blauw Hoekje

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren!

Groetjes


3 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Miranda!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart! De uil midden in de schitterende stans! En de kleuren, hou ik van voor de winter!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart maar hoe maak je de blauwe basis achterkant dan als vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen