vrijdag 12 augustus 2016

Summer Lovin


Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie een paar ATC kaartjes laten zien die ik in het thema Summer Lovin heb gemaakt. 




Als basis voor de kaartjes heb ik een vel gebruikt uit het ATC Paper Bloc Tough Textures{6011/0407}.


Het houten kader is gemaakt met de wegwijzer stans {6002/0495}. Ik heb ze vele keren gestanst tot ik een mooi stapeltje hout had.


De plankjes zijn met inkt bewerkt en vervolgens slordig op elkaar  geplakt.



Uiteindelijk heb ik een dikke laag Craquelé op de planken gesmeerd. Zo krijgen ze een oud en verweerde uitstraling.



De teksten zijn gestempeld  en bewerkt met zwarte embossingpoeder, zodat ze duidelijk leesbaar zijn.




Ik hoop dat jullie net zo'n zonnige zomer hebben als deze kaartjes.



Fijn weekend!

1 opmerking: